North Star Framework to model zarządzania produktami polegający na określeniu jednego, kluczowego wskaźnika (wskaźnika North Star), który najlepiej oddaje...
Każdego dnia potrzeby przeciętnego konsumenta w zakresie ochrony prywatności stają się coraz bardziej widoczne. Z każdym dniem największe firmy na świecie...
Nie trać ciężko zdobytych leadów z powodu braku aktywności.Ten blog dostarczy Ci szybkich wskazówek, jak skutecznie budować kampanie sprzedażowe z wykorzystaniem...
Wszyscy żyjemy w świecie cyfrowego chaosu, w którym zapotrzebowanie na sprawny marketing doprowadziło do przytłaczającej nadwyżki zasobów cyfrowych, zapychających...
Prawdopodobnie doceniasz fakt, że rozbudowane funkcje automatyzacji e-mail marketingu w rozwiązaniu ActiveCampaign skracają Twoją listę rzeczy do zrobienia...
W tak zróżnicowanej i szybko zmieniającej się funkcji, jaką jest marketing, ustalanie priorytetów projektów może oznaczać różnicę między dobrze rozwijającą...
W hiperkonkurencyjnym świecie marketingu w mediach społecznościowych, marki muszą wykorzystywać każdą nadarzającą się okazję do zdobycia przewagi. Sama...
Czy teleportacja jest możliwa? Może w świecie kwantowym. W świecie e-mail marketingu? Absolutnie tak! To znaczy jeszcze nie fizycznie — ale dobrej jakości...
Amplitude to platforma do analityki produktów, która pomaga zespołom na całym świecie wykorzystywać dotyczące klientów dane do zrozumienia zachowań użytkowników,...
W wielu branżach bardziej zwinni i elastyczni konkurenci depczą po piętach korporacyjnym gigantom. Polem bitwy jest doświadczenie klienta. Do wyboru jest...
Stworzenie idealnej grafiki do e-mail marketingu nie powinno być trudne, ale jest tyle rzeczy, które trzeba przy tym wziąć pod uwagę. Nawet najlepsi e-mail...
Automatyzacja sprzedaży i marketingu szybko staje się oczywistym pojęciem dla wielu małych firm. Jednak wraz ze wzrostem popularności tego narzędzia obserwujemy...
Prawdopodobnie podoba Ci się fakt, że ConvertKit umożliwia sprzedaż produktów cyfrowych i tworzenie e-maili marketingowych w ramach jednej platformy. Ale...
Nie trzeba być przedsiębiorcą o ugruntowanej pozycji na rynku, aby wiedzieć, jak ważne jest generowanie leadów. Istnieją dwa sposoby przyciągania nowych...
Wykorzystujemy pliki cookies, aby poprawić jakość użytkowania naszej witryny. Dalsze jej użytkowanie będzie przez nas rozumiane jako wyrażenie zgody na otrzymywanie przez przeglądarkę wszystkich plików cookie generowanych przez naszą witrynę. Dalsze informacje na temat plików cookie i sposobów zarządzania nimi podano w naszej polityce dotyczącej plików cookie