Amplitude to platforma do analityki produktów, która pomaga zespołom na całym świecie wykorzystywać dotyczące klientów dane do zrozumienia zachowań użytkowników,...
W wielu branżach bardziej zwinni i elastyczni konkurenci depczą po piętach korporacyjnym gigantom. Polem bitwy jest doświadczenie klienta. Do wyboru jest...
Każdego dnia potrzeby przeciętnego konsumenta w zakresie ochrony prywatności stają się coraz bardziej widoczne. Z każdym dniem największe firmy na świecie...
Tradycyjne, pasywne podejście BI nie jest w stanie sprostać dzisiejszym wymaganiom związanym z danymi. Przedstawiamy Active Intelligence. Zwinność w czasie...
Dane są jednym z najbardziej strategicznych zasobów każdej firmy, ponieważ napędzają jej cyfrową transformację. Odpowiednie dane umożliwiają efektywne...
Rozwój świata wizualizacji danych niemal eksplodował. Od diagramów łukowych i wykresów punktowych do wykresów skrzypcowych i wodospadów — technik jest...
Handel elektroniczny jest ucieleśnieniem następującej ideologii. Jako sprzedawca musisz zainwestować w swój arsenał marketingowy — plan działania, który...
Zanim powstanie dobra kampania reklamowa na Facebooku, trzeba znaleźć odpowiednie składniki takiej reklamy. Idealna droga? Testy A/B reklam na Facebooku.Niezależnie...
Nie trzeba być przedsiębiorcą o ugruntowanej pozycji na rynku, aby wiedzieć, jak ważne jest generowanie leadów. Istnieją dwa sposoby przyciągania nowych...
Wyobraź sobie taką sytuację: Twoja lista rzeczy do zrobienia przewraca wyimaginowanymi oczami, patrząc jak przeglądasz media społecznościowe, odświeżając...
Jysk Fynske Medier (JFM) jest drugim co do wielkości duńskim wydawcą wiadomości i grupą medialną — od druku po format cyfrowy, od słowa pisanego po mówione...
W świecie influencer marketingu do zgarnięcia są ogromne pieniądze — wartość tego sektora szacuje się na ponad 13 miliardów. Pytanie brzmi: jak odkroić...
Od pierwszego kwartału 2020 r. liczba webinariów B2B wzrosła o 162%, a liczba godzin obejrzanych treści przekroczyła 61 milionów. Ten szybki wzrost nie...
W naszym przydatnym przewodniku opisujemy, w jaki sposób kampanie aktywacyjne, kampanie monetyzacyjne i kampanie retencyjne mogą przyczynić się do rozwoju...
Wykorzystujemy pliki cookies, aby poprawić jakość użytkowania naszej witryny. Dalsze jej użytkowanie będzie przez nas rozumiane jako wyrażenie zgody na otrzymywanie przez przeglądarkę wszystkich plików cookie generowanych przez naszą witrynę. Dalsze informacje na temat plików cookie i sposobów zarządzania nimi podano w naszej polityce dotyczącej plików cookie