Najnowsze zasoby od Salesmanago

Prywatność klienta. Najbardziej znacząca więź z klientem, zbudowana na podstawie zero-party data.

Prywatność klienta: najbardziej znacząca więź z klientem, zbudowana na podstawie zero-party data Dzisiejszy e-commerce stoi u progu wielkiej zmiany.

Poradnik przetrwania dla e-commerce na czas recesji: jak poradzić sobie z nowymi paradygmatami zachowań klientów w środowisku wysokiej inflacji i zmaksymalizować wzrost przychodów ... the Lean Way

Kompletny przewodnik marketera po platformach danych klienta: dlaczego CDP będą nowymi CRM w post-pandemicznym, pozbawionym ciasteczek świecie

Rewolucja zero-party data w e-commerce: przygotuj się na nowy świat prywatności danych i braku ciasteczek

Poradnik przetrwania dla e-commerce na czas recesji: jak poradzić sobie z nowymi paradygmatami zachowań klientów w środowisku wysokiej inflacji i zmaksymalizować wzrost przychodów ... the Lean Way

Doskonale wiemy, że branża eCommerce stała się branżą stanowiącą współcześnie największe wyzwanie biznesowe