funnel.io to firma analityczna z siedzibą w Sztokholmie, założona przez Fredrika Skantze. Funnel to narzędzie, które pobiera dane o kosztach we wszystkich kanałach reklamowych, na które wydatkowane są środki firmowe i łączy je z celami i transakcjami. Automatyzacja tego procesu oszczędza wiele godzin ręcznego zbierania danych i przetwarzania ich w programie Excel, ale co ważniejsze, zwiększa zwrot z wydatków na reklamę. Przydatność serwisu Funnel wynika z cechy oprogramowania w chmurze - jego zdolności do umieszczania wszystkich danych w jednej bezpiecznej lokalizacji online i porządkowania ich w sposób umożliwiający łatwy dostęp i wyszukiwanie. I tak jak w przypadku wielu łatwych w obsłudze platform internetowych, do generowania wnikliwych raportów, zbierania danych metrycznych i opracowywania wskaźników KPI nie jest wymagana żadna wiedza techniczna ani umiejętność kodowania. O wszystkie te aspekty dba oprogramowanie.
Wykorzystujemy pliki cookies, aby poprawić jakość użytkowania naszej witryny. Dalsze jej użytkowanie będzie przez nas rozumiane jako wyrażenie zgody na otrzymywanie przez przeglądarkę wszystkich plików cookie generowanych przez naszą witrynę. Dalsze informacje na temat plików cookie i sposobów zarządzania nimi podano w naszej polityce dotyczącej plików cookie