Zoho Marketing Automation
flow-image

Wprowadzenie ulepszonej funkcji zarządzania tematami na potrzeby marketingu ukierunkowanego

Ten zasób został opublikowany przez Zoho Marketing Automation

Środowisko zarządzania preferencjami dotyczącymi poczty elektronicznej wywiera presję na firmy w związku ze stale pojawiającymi się regulacjami dotyczącymi prywatności i zagrożeniami dla bezpieczeństwa. Dążenie do poznania preferencji Twoich odbiorców jest realne dla marketerów w branży, która stawia prywatność na pierwszym miejscu.Najlepszym sposobem na poznanie potrzeb odbiorców jest danie im możliwości wyboru. Przyznanie użytkownikom uprawnień do decydowania o tym, co otrzymują do swojej skrzynki odbiorczej, oznacza dla organizacji biznesowych większe zaangażowanie i trwałe relacje.

Pobierz teraz

box-icon-download

*wymagane pola

Musisz wyrazić zgodą na warunki

Żądając udostępnienia tego zasobu, akceptujesz nasze warunki użytkowania serwisu. Wszystkie dane są chronione naszą Polityką prywatności. Wszelkie dodatkowe pytania należy przesyłać na adres dataprotection@itcorporate. com.

Powiązane kategorie Dane marketingowe, Kampanie marketingowe, Strategia marketingowa