Zoho Marketing Automation
flow-image

Zgranie wysiłków zespołów sprzedaży i marketingu dzięki automatyzacji marketingu

Ten zasób został opublikowany przez Zoho Marketing Automation

Jeśli chodzi o wzrost przychodów firmy, zarówno zespoły ds. sprzedaży, jak i marketingu ponoszą równą część odpowiedzialności. Wyzwanie dla marketera lub przedstawiciela handlowego jest jednak następujące: jak dopasować procesy obu zespołów, aby zmaksymalizować wyniki? Przeczytaj teraz, aby dowiedzieć się, jak zgrać wysiłki zespołów sprzedaży i marketingu za pomocą automatyzacji marketingu. 

Pobierz teraz

box-icon-download

*wymagane pola

Musisz wyrazić zgodą na warunki

Żądając udostępnienia tego zasobu, akceptujesz nasze warunki użytkowania serwisu. Wszystkie dane są chronione naszą Polityką prywatności. Wszelkie dodatkowe pytania należy przesyłać na adres dataprotection@itcorporate. com.

Powiązane kategorie Oprogramowanie marketingowe, Strategia marketingowa, Marketing cyfrowy, Automatyzacja marketingu, Content Marketing, Marketing przychodzący