Tealium
flow-image

Znaczenie komunikacji wielokanałowej i 3 sposoby na jej prawidłowe prowadzenie

Ten zasób został opublikowany przez Tealium

W dzisiejszym świecie obsesyjnie uzależnionym od ekranów, terminowa i właściwa komunikacja z klientami jest ważniejsza niż kiedykolwiek wcześniej. I choć przekazywanie właściwego komunikatu we właściwym czasie to praktycznie stara jak świat historia, to jedną z poprawek do tej zasady jest liczba kanałów, którymi marki mogą obecnie przekazywać ten komunikat.Mówiąc dokładniej, komunikacja z klientami za pośrednictwem jednego kanału już nie wystarcza. Ze względu na to, jak szybko konsumenci przechodzą z jednego kanału na drugi, marki, które nie wykorzystują wielu kanałów do komunikacji z klientami, tracą ogromną szansę.Pobierz ten blog teraz, aby zobaczyć kluczowe wnioski z webinarium Tealium,

Pobierz teraz

box-icon-download

*wymagane pola

Musisz wyrazić zgodą na warunki

Żądając udostępnienia tego zasobu, akceptujesz nasze warunki użytkowania serwisu. Wszystkie dane są chronione naszą Polityką prywatności. Wszelkie dodatkowe pytania należy przesyłać na adres dataprotection@itcorporate. com.

Powiązane kategorie Analiza marketingowa, Strategia marketingowa, Analityka klienta, Relacja z klientem, Analityka konsumenta, Eksploracja danych, Marketing cyfrowy, Marketing internetowy, Marketing oparty na danych, Targetowanie, Reklama graficzna

Więcej zasobów od Tealium