

Przepływy pracy dla klientów — księga wiedzy
Ten zasób został opublikowany przez ServiceNow
Największym wydarzeniem biznesowym ubiegłego roku był wpływ pandemii COVID-19 na sposób, w jaki pracujemy i żyjemy. Pokazało to, że zmiany mogą nastąpić w jednej chwili i bez ostrzeżenia. Dlatego tak ważna jest umiejętność dostosowania się i sprostania wyzwaniom.W tej książce znajdziesz historie organizacji, które poradziły sobie ze złożonymi wyzwaniami dzięki odpowiednim przepływom pracy. Mimo że ich problemy są różne, wszyscy oni ruszyli do przodu i przejęli inicjatywę w zakresie transformacji cyfrowej, a z pomocą ServiceNow osiągnęli imponujące wyniki.Dowiedz się, jak te organizacje zwiększają lojalność klientów dzięki połączonym cyfrowym przepływom pracy. Niniejsze skrócone streszczenia prezentacji w ramach sesji "Knowledge 2020" zawierają cenne spostrzeżenia na temat innowacyjnych rozwiązań w zakresie ujednoliconego podejścia do obsługi klienta, usług terenowych i operacji serwisowych.
Pobierz teraz
*wymagane pola
Żądając udostępnienia tego zasobu, akceptujesz nasze warunki użytkowania serwisu. Wszystkie dane są chronione naszą Polityką prywatności. Wszelkie dodatkowe pytania należy przesyłać na adres dataprotection@itcorporate. com.