ServiceNow
flow-image

Przepływy pracy dla klientów — księga wiedzy

Ten zasób został opublikowany przez ServiceNow

Największym wydarzeniem biznesowym ubiegłego roku był wpływ pandemii COVID-19 na sposób, w jaki pracujemy i żyjemy. Pokazało to, że zmiany mogą nastąpić w jednej chwili i bez ostrzeżenia. Dlatego tak ważna jest umiejętność dostosowania się i sprostania wyzwaniom.W tej książce znajdziesz historie organizacji, które poradziły sobie ze złożonymi wyzwaniami dzięki odpowiednim przepływom pracy. Mimo że ich problemy są różne, wszyscy oni ruszyli do przodu i przejęli inicjatywę w zakresie transformacji cyfrowej, a z pomocą ServiceNow osiągnęli imponujące wyniki.Dowiedz się, jak te organizacje zwiększają lojalność klientów dzięki połączonym cyfrowym przepływom pracy. Niniejsze skrócone streszczenia prezentacji w ramach sesji "Knowledge 2020" zawierają cenne spostrzeżenia na temat innowacyjnych rozwiązań w zakresie ujednoliconego podejścia do obsługi klienta, usług terenowych i operacji serwisowych.

Pobierz teraz

box-icon-download

*wymagane pola

Musisz wyrazić zgodą na warunki

Żądając udostępnienia tego zasobu, akceptujesz nasze warunki użytkowania serwisu. Wszystkie dane są chronione naszą Polityką prywatności. Wszelkie dodatkowe pytania należy przesyłać na adres dataprotection@itcorporate. com.

Powiązane kategorie B2B, Współpraca, Technologia, Pomiar