SAP
flow-image

Zwalczanie zakłóceń na rynku za pomocą zwinnego zarządzania efektywnością sprzedaży (SPM)

Ten zasób został opublikowany przez SAP

Organizacje sprzedażowe polegają na swojej zdolności do identyfikowania i nagradzania talentów osiągających najlepsze wyniki, ale ich zdolność do szybkiego i dokładnego planowania i realizacji schematów prowizyjnych i kompensacyjnych jest często utrudniona przez realia zarządzania dużą liczbą pracowników sprzedaży. Motywowanie i wynagradzanie dużego zespołu sprzedażowego może wymagać zaangażowania wielu walut, pracy z rozbieżnymi systemami i procesami, a ponadto często charakteryzuje się brakiem możliwości zmierzenia efektów.Weź udział w interaktywnej sesji, aby zrozumieć wartość biznesową zarządzania efektywnością sprzedaży i dowiedzieć się, w jaki sposób może ono pomóc Twojej firmie uzyskać przewagę nad konkurencją, poznać doświadczenia firmy Zoetis związane z zarządzaniem wynagrodzeniami w systemie SAP oraz nawiązać kontakty zawodowe z osobami, które współdzielą zainteresowanie zarządzaniem efektywnością sprzedaży.

Pobierz teraz

box-icon-download

*wymagane pola

Musisz wyrazić zgodą na warunki

Żądając udostępnienia tego zasobu, akceptujesz nasze warunki użytkowania serwisu. Wszystkie dane są chronione naszą Polityką prywatności. Wszelkie dodatkowe pytania należy przesyłać na adres dataprotection@itcorporate. com.

Powiązane kategorie Analiza marketingowa, Strategia marketingowa, Analityka klienta, Relacja z klientem, Analityka konsumenta, Eksploracja danych, Marketing cyfrowy, Marketing internetowy, Marketing oparty na danych, Targetowanie, Reklama graficzna, Content Marketing, Marketing strategiczny, Design responsywny, Pomiar, Marketing wielokanałowy, Konwersja sieciowa