

Zwalczanie zakłóceń na rynku za pomocą zwinnego zarządzania efektywnością sprzedaży (SPM)
Ten zasób został opublikowany przez SAP
Organizacje sprzedażowe polegają na swojej zdolności do identyfikowania i nagradzania talentów osiągających najlepsze wyniki, ale ich zdolność do szybkiego i dokładnego planowania i realizacji schematów prowizyjnych i kompensacyjnych jest często utrudniona przez realia zarządzania dużą liczbą pracowników sprzedaży. Motywowanie i wynagradzanie dużego zespołu sprzedażowego może wymagać zaangażowania wielu walut, pracy z rozbieżnymi systemami i procesami, a ponadto często charakteryzuje się brakiem możliwości zmierzenia efektów.Weź udział w interaktywnej sesji, aby zrozumieć wartość biznesową zarządzania efektywnością sprzedaży i dowiedzieć się, w jaki sposób może ono pomóc Twojej firmie uzyskać przewagę nad konkurencją, poznać doświadczenia firmy Zoetis związane z zarządzaniem wynagrodzeniami w systemie SAP oraz nawiązać kontakty zawodowe z osobami, które współdzielą zainteresowanie zarządzaniem efektywnością sprzedaży.
Pobierz teraz
*wymagane pola
Żądając udostępnienia tego zasobu, akceptujesz nasze warunki użytkowania serwisu. Wszystkie dane są chronione naszą Polityką prywatności. Wszelkie dodatkowe pytania należy przesyłać na adres dataprotection@itcorporate. com.
Analiza marketingowa, Strategia marketingowa, Analityka klienta, Relacja z klientem, Analityka konsumenta, Eksploracja danych, Marketing cyfrowy, Marketing internetowy, Marketing oparty na danych, Targetowanie, Reklama graficzna, Content Marketing, Marketing strategiczny, Design responsywny, Pomiar, Marketing wielokanałowy, Konwersja sieciowa