

Active Intelligence: Era przyszłości w analityce biznesowej
Ten zasób został opublikowany przez Qlik®
Tradycyjne, pasywne podejście BI nie jest w stanie sprostać dzisiejszym wymaganiom związanym z danymi. Przedstawiamy Active Intelligence. Zwinność w czasie rzeczywistym stała się niezbędna, a im szybciej organizacja jest w stanie reagować na wydarzenia w miarę ich rozwoju, tym lepiej może konkurować. W e-booku Active Intelligence — Przyszła era analityki biznesowej: Optymalizacja każdego momentu biznesowego poprzez świadome działanie, możesz przeczytać takie ciekawostki jak: Co to jest Active Intelligence? I jak Twoja firma może zacząć ją wdrażać?, 5 najważniejszych korzyści płynących z wdrożenia procesów Active Intelligence, Najlepsze wyniki biznesowe, jakie może osiągnąć Twoja organizacja Pobierz ten e-book, aby dowiedzieć się, w jaki sposób to nowe podejście przezwycięża niedociągnięcia tradycyjnej BI, dostarczając ciągłych wartościowych danych na podstawie aktualnych informacji w czasie rzeczywistym, zaprojektowanych w taki sposób, aby zachęcać do podejmowania natychmiastowych działań.
Pobierz teraz
*wymagane pola
Żądając udostępnienia tego zasobu, akceptujesz nasze warunki użytkowania serwisu. Wszystkie dane są chronione naszą Polityką prywatności. Wszelkie dodatkowe pytania należy przesyłać na adres dataprotection@itcorporate. com.
Analiza marketingowa, Strategia marketingowa, Analityka klienta, Relacja z klientem, Analityka konsumenta, Eksploracja danych, Marketing cyfrowy, Marketing internetowy, Marketing oparty na danych, Targetowanie, Reklama graficzna, Technologia marketingowa, B2B, Innowacja marketingowa, Współpraca, Adaptacja, Technologia, Nowoczesny marketing, Segmentacja, Angażowanie klientów