PayPal
flow-image

Optymalizacja doświadczenia klienta dzięki przedstawieniu metod płatności

Ten zasób został opublikowany przez PayPal

Doświadczenie klienta to nie tylko modne wyrażenie. To czynnik różnicujący. Obecnie na świecie jest 2 041 miliarda kupujących, dlatego nigdy wcześniej nie było lepszej okazji do zwiększenia wolumenu sprzedaży online.Jednak pomimo wzrostu liczby kupujących w Internecie, wskaźnik konwersja w handlu elektronicznym wynosi zaledwie 2,72% w całej branży. Średni współczynnik konwersji dla transakcji dokonywanych z komputerów stacjonarnych wynosi 4%, na tabletach spada do 3,5%, a na urządzeniach mobilnych do zaledwie 1,8%.Badania wykazały, że 80% kupujących rezygnuje z dokonywania transakcji w witrynach zapewniających niską jakość doświadczenia klienta, podczas gdy wskaźnik rezygnacji z transakcji na całym świecie wynosi 69,80%, a 47% klientów ufa sprzedawcy, który oferuje dobry proces płatności.Z wielkimi wyzwaniami wiążą się wielkie możliwości. Wyzwanie to jest jednak daleko idące: wyprzedzić konkurencję, zdobyć nowych klientów, a jednocześnie motywować tych, którzy do nas powracają. Pytanie brzmi: w jaki sposób? Odpowiedź leży w sposobie płatności. Naprzykład: 37% kupujących w Niemczech jest bardziej skłonnych zaufać sprzedawcy, jeśli oferuje on sprawny proces płatności, a 48% jest bardziej skłonnych powrócić do sprzedawcy, z którym wiążą się dobre doświadczenia płatności.Płatności, jako ostatni krok w procesie e-commerce, mogą zbyt łatwo zdefiniować postrzeganie doświadczeń klienta.W tym e-booku procesor płatności PayPal przedstawi konkretne taktyki, które pomogą usprawnić przepływy handlu elektronicznego dzięki prezentacjom opcji płatności. Strategie te mogą usuwać bariery dla zakupu, pomóc zwiększyć wolumen sprzedaży, a przede wszystkim stworzyć bardziej pozytywne doświadczenie klienta.

Pobierz teraz

box-icon-download

*wymagane pola

Musisz wyrazić zgodą na warunki

Żądając udostępnienia tego zasobu, akceptujesz nasze warunki użytkowania serwisu. Wszystkie dane są chronione naszą Polityką prywatności. Wszelkie dodatkowe pytania należy przesyłać na adres dataprotection@itcorporate. com.

Powiązane kategorie Spostrzeżenia marketingowe, Marketing cyfrowy, Targetowanie