

Jak marketing oparty na sztucznej inteligencji gromadzi zespoły wokół właściwych klientów: Praktyczny przewodnik po Pardot Einstein
Ten zasób został opublikowany przez Pardot
Jedną z podstawowych zalet automatyzacji marketingu jest to, że łączy ona zespoły marketingu i sprzedaży. Dzięki temu oba zespoły otrzymują wszystkie potrzebne im informacje, a ogólne działania biznesowe stają się bardziej wydajne i skuteczne.Produkt Pardot Einstein nie tylko jednoczy wewnętrzne zespoły wokół zainteresowań kupujących w czasie rzeczywistym, ale także pomaga im w planowaniu, wykorzystując sztuczną inteligencję do rozpoznawania intencji klientów.Przeczytaj teraz, aby dowiedzieć się więcej o rozwiązaniu Pardot Einstein i o tym, jak może być ono wykorzystywane przez zespoły sprzedaży i marketingu.
Pobierz teraz
*wymagane pola
Żądając udostępnienia tego zasobu, akceptujesz nasze warunki użytkowania serwisu. Wszystkie dane są chronione naszą Polityką prywatności. Wszelkie dodatkowe pytania należy przesyłać na adres dataprotection@itcorporate. com.
Więcej zasobów od Pardot

Dlaczego małe firmy muszą zoptymalizować swój pakiet marketingowo-technologiczny

Dlaczego obsługa klienta powinna być częścią Twojej strategii marketingowej B2B