Pardot
flow-image

Dlaczego obsługa klienta powinna być częścią Twojej strategii marketingowej B2B

Ten zasób został opublikowany przez Pardot

Kluczem do sukcesu jest relacja między działem marketingu a działem sprzedaży. Zespół obsługi klienta może wykorzystać tę dynamikę, oferując cenne spostrzeżenia i punkty styku, aby pomóc w nawiązaniu silnych relacji, których klienci pragną, a firmy potrzebują do osiągnięcia długoterminowej wartości.Przeczytaj teraz, aby poznać trzy powody, dla których musisz włączyć zespół usługowy do swojej strategii marketingowej B2B.

Pobierz teraz

box-icon-download

*wymagane pola

Musisz wyrazić zgodą na warunki

Żądając udostępnienia tego zasobu, akceptujesz nasze warunki użytkowania serwisu. Wszystkie dane są chronione naszą Polityką prywatności. Wszelkie dodatkowe pytania należy przesyłać na adres dataprotection@itcorporate. com.

Powiązane kategorie Relacja z klientem, B2B, Innowacja marketingowa

Więcej zasobów od Pardot