OutSystems
flow-image

Nowoczesna platforma aplikacji dla kultury zorientowanej na klienta

Ten zasób został opublikowany przez OutSystems

Tam, gdzie ludzie, procesy i technologia zostają dostosowane do potrzeb klienta, leży największe wyzwanie, przed którym stoją specjaliści ds. doświadczenia klienta. Jednak w przypadku większości organizacji uporanie się z nim jest niemal niemożliwe ze względu na rozproszone technologie wykorzystywane do dostarczania cyfrowych doznań, które wspierają podróże klienta.W świecie, w którym kształtowanie doświadczenia klienta coraz częściej wymaga szybkiego wprowadzania nowych produktów i usług, a następnie udostępniania ich w wielu kanałach cyfrowych, ścisła współpraca z dyrektorem ds. informatyki (CIO) stanowi podstawę realizacji ambicji organizacji biznesowej związanych z nastawieniem na klienta. Dla większości specjalistów CX może to być krok poza strefę komfortu, ale jest on konieczny, jeśli mają oni odzyskać kontrolę nad podróżami swoich klientów. Pobierz już teraz, aby dowiedzieć się więcej!

Pobierz teraz

box-icon-download

*wymagane pola

Musisz wyrazić zgodą na warunki

Żądając udostępnienia tego zasobu, akceptujesz nasze warunki użytkowania serwisu. Wszystkie dane są chronione naszą Polityką prywatności. Wszelkie dodatkowe pytania należy przesyłać na adres dataprotection@itcorporate. com.

Powiązane kategorie Interakcja z klientem, Dane klienta, B2B, Współpraca, Technologia