

Jak przyspieszyć tworzenie doskonałych doświadczeń cyfrowych przy niskim udziale kodowania
Ten zasób został opublikowany przez OutSystems
W wielu branżach bardziej zwinni i elastyczni konkurenci depczą po piętach korporacyjnym gigantom. Polem bitwy jest doświadczenie klienta. Do wyboru jest broń o charakterze cyfrowym. Tempo innowacji jest nieustanne.Innowacje cyfrowe są notorycznie trudne i niestety, jeśli masz tysiące lub miliony klientów, o których zadowolenie musisz dbać, prawdopodobnie masz kilka innych rzeczy, które przeszkadzają Ci w zachwycaniu ich „błyszczącymi“ nowymi doświadczeniami cyfrowymi. Przeszkody te stanowią otwarte drzwi dla firm korzystających z bieżących zawirowań rynku i rozwijających się w dziedzinie technologii cyfrowych oraz nowych przedsiębiorstw, które nie są obciążone taką złożonością.Wiele można się nauczyć z pięciu studiów przypadku przedstawionych w tej książce — pokazują one, że w wyścigu o serca i umysły klientów, adopcja modelu niskiego udziału kodowania może być kluczem do wyprzedzenia konkurencji. Pobierz teraz, aby dowiedzieć się więcej.
Pobierz teraz
*wymagane pola
Żądając udostępnienia tego zasobu, akceptujesz nasze warunki użytkowania serwisu. Wszystkie dane są chronione naszą Polityką prywatności. Wszelkie dodatkowe pytania należy przesyłać na adres dataprotection@itcorporate. com.
Oprogramowanie marketingowe, Strategia marketingowa, Marketing cyfrowy, Automatyzacja marketingu, Content Marketing, Marketing przychodzący, Technologia marketingowa, B2B, Innowacja marketingowa, Współpraca, Adaptacja, Technologia, Nowoczesny marketing, Segmentacja