Marketo
flow-image

Praktyczny przewodnik po ocenianiu leadów

Ten zasób został opublikowany przez Marketo

Po co czytać Praktyczny przewodnik po ocenianiu leadów?Proces oceniania leadów skutkuje dostarczaniem działom sprzedaży bardziej wykwalifikowanych leadów, dzięki czemu organizacja może lepiej wykorzystać swoje wartościowe zasoby ludzkie. Jest to świetny sposób na poprawę wskaźników konwersji zespołu sprzedaży i zwiększenie przychodów.Ten przewodnik pomoże firmom zrozumieć, dlaczego, jak i kiedy wdrożyć proces oceniania leadów oraz usprawnić jego realizację dzięki najlepszym praktykom i łatwym w użyciu arkuszom kalkulacyjnym. Dzięki procesowi oceniania leadów możesz określić aktualny poziom zainteresowania potencjalnego klienta Twoją firmą i wykorzystać te informacje do zwiększenia zaangażowania i przyspieszenia cyklu sprzedaży, przesuwając potencjalnego klienta w górę drabinki oceny niezwłocznie po wyrażeniu przez niego pierwszego, wstępnego zainteresowania firmą.Bez względu na to, czy jesteś profesjonalistą w dziedzinie oceniania leadów, czy dopiero zaczynasz ją zgłębiać, te taktyki, studia przypadków i wskazówki na temat procesu pomiarowego zmienią Twoje praktyki.

Pobierz teraz

box-icon-download

*wymagane pola

Musisz wyrazić zgodą na warunki

Żądając udostępnienia tego zasobu, akceptujesz nasze warunki użytkowania serwisu. Wszystkie dane są chronione naszą Polityką prywatności. Wszelkie dodatkowe pytania należy przesyłać na adres dataprotection@itcorporate. com.

Powiązane kategorie Analiza marketingowa, Strategia marketingowa, Analityka klienta, Relacja z klientem, Analityka konsumenta, Eksploracja danych, Marketing cyfrowy, Marketing internetowy, Marketing oparty na danych, Targetowanie, Reklama graficzna, Content Marketing, Technologia marketingowa, B2B, Innowacja marketingowa, Współpraca, Adaptacja, Technologia, Nowoczesny marketing, Segmentacja, Marketing strategiczny, Design responsywny, Pomiar, Marketing wielokanałowy, Konwersja sieciowa