Marketo
flow-image

Definitywny przewodnik po metrykach i analizach marketingowych

Ten zasób został opublikowany przez Adobe

Metryki i analityka marketingowa — właściwie prowadzona — może być strategicznym czynnikiem zwiększającym zaufanie, budżet i wpływ na otoczenie wywierany przez daną organizację biznesową. Dzisiejszy CMO przeznacza więcej czasu i budżetu niż kiedykolwiek wcześniej na zrozumienie wyników marketingu i jego wpływu na wzrost.Marketingowi brakuje wiarygodności. Często kadra kierownicza spoza działu marketingu uważa, że marketing istnieje wyłącznie po to, by wspierać sprzedaż, lub że jest to dział sztuki i rękodzieła, który organizuje przyjęcia, wydaje tweety i umieszcza logo na długopisach. Tak czy inaczej, marketing często nie cieszy się szacunkiem.

Pobierz teraz

box-icon-download

*wymagane pola

Musisz wyrazić zgodą na warunki

Żądając udostępnienia tego zasobu, akceptujesz nasze warunki użytkowania serwisu. Wszystkie dane są chronione naszą Polityką prywatności. Wszelkie dodatkowe pytania należy przesyłać na adres dataprotection@itcorporate. com.

Powiązane kategorie Oprogramowanie marketingowe, Automatyzacja marketingu, Content Marketing, Marketing przychodzący, Analiza marketingowa, Strategia marketingowa, Eksploracja danych, Marketing cyfrowy, Marketing oparty na danych, Targetowanie, Relacja z klientem, Analityka klienta, Analityka konsumenta, Marketing internetowy, Reklama graficzna