

Definitywny przewodnik po metrykach i analizach marketingowych
Ten zasób został opublikowany przez Marketo
Metryki i analityka marketingowa — właściwie prowadzona — może być strategicznym czynnikiem zwiększającym zaufanie, budżet i wpływ na otoczenie wywierany przez daną organizację biznesową. Dzisiejszy CMO przeznacza więcej czasu i budżetu niż kiedykolwiek wcześniej na zrozumienie wyników marketingu i jego wpływu na wzrost.Marketingowi brakuje wiarygodności. Często kadra kierownicza spoza działu marketingu uważa, że marketing istnieje wyłącznie po to, by wspierać sprzedaż, lub że jest to dział sztuki i rękodzieła, który organizuje przyjęcia, wydaje tweety i umieszcza logo na długopisach. Tak czy inaczej, marketing często nie cieszy się szacunkiem.
Pobierz teraz
*wymagane pola
Żądając udostępnienia tego zasobu, akceptujesz nasze warunki użytkowania serwisu. Wszystkie dane są chronione naszą Polityką prywatności. Wszelkie dodatkowe pytania należy przesyłać na adres dataprotection@itcorporate. com.
Oprogramowanie marketingowe, Analiza marketingowa, Strategia marketingowa, Analityka klienta, Relacja z klientem, Analityka konsumenta, Eksploracja danych, Marketing cyfrowy, Marketing internetowy, Marketing oparty na danych, Targetowanie, Reklama graficzna, Automatyzacja marketingu, Content Marketing, Marketing przychodzący