Marketo
flow-image

Praktyczny przewodnik po generowaniu leadów

Ten zasób został opublikowany przez Marketo

W dzisiejszym klimacie marketingowym generowanie leadów stało się popularną strategią, która pomaga tworzyć popyt i sprawia, że komunikaty marketingowe są słyszalne w wielu kanałach. Proces generowania leadów pomaga firmie zwiększyć świadomość marki, budować relacje, generować kwalifikowane typy leadów i ostatecznie uzgadniać transakcje.Dzięki różnym taktykom generowania leadów, o których mowa w tym przewodniku, firma może zbierać dane kontaktowe potencjalnych klientów, aby pracować nad nimi w sposób skutkujący nadaniem im statusu klientów.

Pobierz teraz

box-icon-download

*wymagane pola

Musisz wyrazić zgodą na warunki

Żądając udostępnienia tego zasobu, akceptujesz nasze warunki użytkowania serwisu. Wszystkie dane są chronione naszą Polityką prywatności. Wszelkie dodatkowe pytania należy przesyłać na adres dataprotection@itcorporate. com.

Powiązane kategorie Oprogramowanie marketingowe, Strategia marketingowa, Marketing cyfrowy, Automatyzacja marketingu, Content Marketing, Marketing przychodzący, Technologia marketingowa, B2B, Innowacja marketingowa, Współpraca, Adaptacja, Technologia, Nowoczesny marketing, Segmentacja

Więcej zasobów od Marketo