Mailchimp
flow-image

Jak firma Good Dye Young zwiększyła miesięczne przychody z handlu elektronicznego o 305%?

Ten zasób został opublikowany przez Mailchimp

Good Dye Young to firma działająca w domenie koloryzacji włosów z siedzibą w Nashville (TN), która specjalizuje się w wytwarzaniu wegańskich produktów do włosów, niebadanych na zwierzętach. Poczta elektroniczna zawsze stanowiła ważną część strategii marketingowej firmy Good Dye Young, która wykorzystywała ją przede wszystkim do informowania klientów o wyprzedażach i innego rodzaju promocjach. W miarę rozwoju firmy stało się jasne, że strategia firmy również musi ewoluować.Ponieważ firma Good Dye Young połączyła swój sklep WooCommerce z usługą Mailchimp, może łatwo synchronizować dane klientów, informacje o zamówieniach i nie tylko, a następnie wykorzystywać wszystkie te dane do personalizacji własnych działań marketingowych. Zapoznaj się z tym studium przypadku, aby zobaczyć, jak rozwiązanie Mailchimp pomogło zwiększyć przychody Good Dye Young o 305%

Pobierz teraz

box-icon-download

*wymagane pola

Musisz wyrazić zgodą na warunki

Żądając udostępnienia tego zasobu, akceptujesz nasze warunki użytkowania serwisu. Wszystkie dane są chronione naszą Polityką prywatności. Wszelkie dodatkowe pytania należy przesyłać na adres dataprotection@itcorporate. com.

Powiązane kategorie Marketing e-mailowy, Interakcja z klientem, Skuteczność wiadomości e-mail, Usługi marketingu e-mailowego, Oprogramowanie marketingowe, Oprogramowanie marketingu e-mailowego, Kampanie e-mailowe