Magento
flow-image

Handel w każdym miejscu i na każdym urządzeniu: Pięć sposobów, na jakie marki przybliżają handel swoim klientom

Ten zasób został opublikowany przez Magento

Do niedawna marki spędzały wiele czasu na oczekiwaniu, niczym wędkarz w leniwe letnie popołudnie, koncentrując się na stworzeniu idealnej przynęty. Dbały o aktualność wystaw sklepowych lub dodawały treści na swoich stronach internetowych oczekując na pojawienie się klientów. Marki polegały na reklamie, która miała napędzać ruch, który, jak miały nadzieję, przekuje się w realną sprzedaż oferowanych przez nie produktów.Jednak coraz więcej marek nie oczekuje biernie, aż klienci sami do nich przyjdą. Dostarczają towary do swoich klientów, gdziekolwiek ci mieliby się znajdować. Z artykułu opublikowanego w Harvard Business Review wynika, że 73 procent konsumentów korzysta już z wielu kanałów podczas zakupów i wyszukiwania informacji i produktach/usługach, które zamierzają nabyć.Co z tego wynika dla marek konsumenckich? Jeśli nie zapewnisz swoim klientom dostępu do możliwości nabycia produktów/usług, zrobi to ktoś inny. Niniejszy eBook przedstawia pięć sposobów, dzięki którym marki docierają do nowych klientów, czyniąc handel bardziej dostępnym niż kiedykolwiek wcześniej.

Pobierz teraz

box-icon-download

*wymagane pola

Musisz wyrazić zgodą na warunki

Żądając udostępnienia tego zasobu, akceptujesz nasze warunki użytkowania serwisu. Wszystkie dane są chronione naszą Polityką prywatności. Wszelkie dodatkowe pytania należy przesyłać na adres dataprotection@itcorporate. com.

Powiązane kategorie Dane klienta, B2B, Technologia, Segmentacja, Utrzymanie klienta