

Handel w każdym miejscu i na każdym urządzeniu: Pięć sposobów, na jakie marki przybliżają handel swoim klientom
Ten zasób został opublikowany przez Magento
Do niedawna marki spędzały wiele czasu na oczekiwaniu, niczym wędkarz w leniwe letnie popołudnie, koncentrując się na stworzeniu idealnej przynęty. Dbały o aktualność wystaw sklepowych lub dodawały treści na swoich stronach internetowych oczekując na pojawienie się klientów. Marki polegały na reklamie, która miała napędzać ruch, który, jak miały nadzieję, przekuje się w realną sprzedaż oferowanych przez nie produktów.Jednak coraz więcej marek nie oczekuje biernie, aż klienci sami do nich przyjdą. Dostarczają towary do swoich klientów, gdziekolwiek ci mieliby się znajdować. Z artykułu opublikowanego w Harvard Business Review wynika, że 73 procent konsumentów korzysta już z wielu kanałów podczas zakupów i wyszukiwania informacji i produktach/usługach, które zamierzają nabyć.Co z tego wynika dla marek konsumenckich? Jeśli nie zapewnisz swoim klientom dostępu do możliwości nabycia produktów/usług, zrobi to ktoś inny. Niniejszy eBook przedstawia pięć sposobów, dzięki którym marki docierają do nowych klientów, czyniąc handel bardziej dostępnym niż kiedykolwiek wcześniej.
Pobierz teraz
*wymagane pola
Żądając udostępnienia tego zasobu, akceptujesz nasze warunki użytkowania serwisu. Wszystkie dane są chronione naszą Polityką prywatności. Wszelkie dodatkowe pytania należy przesyłać na adres dataprotection@itcorporate. com.
Dane klienta, B2B, Technologia, Segmentacja, Utrzymanie klienta