Loqate
flow-image

Przyszłość cyfrowej finalizacji płatności: Dzisiejsze trendy kształtujące technologię jutra

Ten zasób został opublikowany przez Loqate

Optymalizacja obsługi końcowego etapu zakupu produktu/usługi to jedna z najważniejszych części pracy sprzedawcy detalicznego, ale przy stale zmieniających się wymaganiach klientów i rosnących oczekiwaniach może być trudno zorientować się w bieżących tendencjach. COVID-19 oraz wydarzenia ostatnich lat zwiększyły zapotrzebowanie konsumentów na wygodę, natychmiastowość i prostotę.W różnych branżach potrzeby klientów są różne, jednak jednym z problemów, który pojawia się w całym świecie e-commerce, jest porzucanie koszyka bez finalizacji zakupu, a fakt, że tak wiele przychodów pozostaje w porzuconych koszykach, jest powodem do ogromnego niepokoju. Wartość produktów znajdujących się w koszykach porzuconych przez przeciętnego klienta wynosi 67,67 USD tygodniowo.W związku z tym, aby firma mogła się rozwijać z perspektywy handlu elektronicznego, ważne jest, aby uwzględniać zmiany zachodzące wśród klientów i badać innowacje, które mogą zwiększyć zyski.Raport ten obejmuje badania przeprowadzone wśród ponad 4 500 globalnych konsumentów i 150 decydentów z branży e-commerce, dzięki czemu Loqate dostarcza najnowszych informacji na temat procesu podsumowania i realizacji płatności. Przeczytaj więcej, aby dowiedzieć się, jaka jest przyszłość cyfrowej finalizacji zakupu. 

Pobierz teraz

box-icon-download

*wymagane pola

Musisz wyrazić zgodą na warunki

Żądając udostępnienia tego zasobu, akceptujesz nasze warunki użytkowania serwisu. Wszystkie dane są chronione naszą Polityką prywatności. Wszelkie dodatkowe pytania należy przesyłać na adres dataprotection@itcorporate. com.

Powiązane kategorie Technologia