Informatica
flow-image

Przewodnik CDO po aspekcie Customer Intelligence

Ten zasób został opublikowany przez Informatica

Powiedzieć, że rola dyrektora ds. danych (Chief Data Officer, CDO) szybko ewoluowała, to powiedzieć niewiele, albo nic. Utworzona niecałą dekadę temu z myślą o realizacji celów związanych z zarządzaniem ryzykiem i zgodnością z przepisami, rola CEO nierzadko bierze na siebie większość odpowiedzialności za realizację strategii organizacji w zakresie transformacji cyfrowej opartej na danych.  Niniejszy przewodnik zawiera pomysły na przypadki użycia i najlepsze praktyki wdrożeniowe, które pomogą w osiągnięciu Twoich celów. Nie opisaliśmy tu wszystkich przypadków użycia, ale przedstawiliśmy wiele najczęstszych z nich, występujących w różnych branżach. Osoby pełniące rolę CDO mają możliwość wpływania nie tylko na strategię w zakresie danych, ale także na wyniki działalności firmy. Niech dane staną się najważniejszym zasobem Twojej organizacji.

Pobierz teraz

box-icon-download

*wymagane pola

Musisz wyrazić zgodą na warunki

Żądając udostępnienia tego zasobu, akceptujesz nasze warunki użytkowania serwisu. Wszystkie dane są chronione naszą Polityką prywatności. Wszelkie dodatkowe pytania należy przesyłać na adres dataprotection@itcorporate. com.

Powiązane kategorie Kanał poprzeczny, Dane klienta, Relacja z klientem, Targetowanie, B2B, Technologia