Influ2
flow-image

DORADCA MARTECH: Co to jest scoring behawioralny w reklamie opartej na kluczowych klientach i dlaczego ma znaczenie?

Ten zasób został opublikowany przez Influ2

Efekt reklamy opartej na kluczowych klientach jest często trudny do zmierzenia. Oto jak i dlaczego wykorzystujemy scoring behawioralny do mierzenia skuteczności reklam personalnych w naszej strategii ABM.Czytaj teraz, aby dowiedzieć się więcej.

Pobierz teraz

box-icon-download

*wymagane pola

Musisz wyrazić zgodą na warunki

Żądając udostępnienia tego zasobu, akceptujesz nasze warunki użytkowania serwisu. Wszystkie dane są chronione naszą Polityką prywatności. Wszelkie dodatkowe pytania należy przesyłać na adres dataprotection@itcorporate. com.

Powiązane kategorie Marketing internetowy, Content Marketing, Marketing strategiczny, Design responsywny, Pomiar, Marketing wielokanałowy, Konwersja sieciowa