

8 wskazówek jak zbudować firmę społecznościową
Ten zasób został opublikowany przez Hootsuite
Stawanie się firmą społecznościową wiąże się z koniecznością integracji mediów społecznościowych we wszystkich działach, zespołach i rolach biznesowych. Jednak przejście od wczesnego przyjęcia do dojrzałości organizacji biznesowej do obecności w mediach społecznościowych nie jest prostym procesem. W tym oficjalnym biuletynie informacyjnym Hootsuite przygląda się szerszemu obrazowi procesu stawania się firmą społecznościową i oferuje praktyczne wskazówki oparte na przykładach naszych klientów korporacyjnych, czołowych marek i raportach analityków
Pobierz teraz
*wymagane pola
Żądając udostępnienia tego zasobu, akceptujesz nasze warunki użytkowania serwisu. Wszystkie dane są chronione naszą Polityką prywatności. Wszelkie dodatkowe pytania należy przesyłać na adres dataprotection@itcorporate. com.
Technologia marketingowa, B2B, Innowacja marketingowa, Współpraca, Adaptacja, Technologia, Nowoczesny marketing, Segmentacja
Więcej zasobów od Hootsuite

9 najważniejszych trendów w mediach społecznościowych, na które należy się przygotować w 2022 roku

Czy edukacja marketingowa nadąża za mediami społecznościowymi?