EngageBay
flow-image

Ostateczny przewodnik po tworzeniu magnesów dla leadów i dlaczego są one potrzebne

Ten zasób został opublikowany przez EngageBay

Nie trzeba być przedsiębiorcą o ugruntowanej pozycji na rynku, aby wiedzieć, jak ważne jest generowanie leadów. Istnieją dwa sposoby przyciągania nowych subskrybentów: Promowanie witryny za pomocą płatnych reklam, Publikowanie treści, które przekształcają odwiedzających witrynę w płacących klientów Druga część jest często określana mianem lead magnets — magnesów na leady.Czytaj już teraz, a EngageBay przedstawi Ci różne rodzaje magnesów na leady, uzasadni potrzebę ich wykorzystywania do budowania wizerunku własnej marki i wskaże jak tworzyć takie magnesy, które skutkować będą konwersją klientów potencjalnych w rzeczywistych.

Pobierz teraz

box-icon-download

*wymagane pola

Musisz wyrazić zgodą na warunki

Żądając udostępnienia tego zasobu, akceptujesz nasze warunki użytkowania serwisu. Wszystkie dane są chronione naszą Polityką prywatności. Wszelkie dodatkowe pytania należy przesyłać na adres dataprotection@itcorporate. com.

Powiązane kategorie Oprogramowanie marketingowe, Strategia marketingowa, Marketing cyfrowy, Targetowanie, Automatyzacja marketingu, Content Marketing, Marketing przychodzący

Więcej zasobów od EngageBay