

9 wyzwań związanych z wdrożeniem CRM i jak je pokonać
Ten zasób został opublikowany przez EngageBay
Czy wydaje Ci się, że wyzwania związane z wdrożeniem CRM nie mają końca? Wyzwania związane z wdrożeniem systemu CRM są jednym z głównych powodów, dla których projekty CRM nie osiągają założonych celów.Wyzwania związane z wdrożeniem CRM obejmują przekonanie współpracowników do adopcji zmian, zapewnienie bezpieczeństwa danych, odejście od starego oprogramowania, znalezienie odpowiedniego systemu CRM dostosowanego do potrzeb firmy i jej budżetu itd.Przeczytaj teraz o dziewięciu typowych wyzwaniach związanych z wdrażaniem systemu CRM i sprawdzonych rozwiązaniach dla każdego z nich.
Pobierz teraz
*wymagane pola
Żądając udostępnienia tego zasobu, akceptujesz nasze warunki użytkowania serwisu. Wszystkie dane są chronione naszą Polityką prywatności. Wszelkie dodatkowe pytania należy przesyłać na adres dataprotection@itcorporate. com.
Technologia marketingowa, B2B, Innowacja marketingowa, Współpraca, Adaptacja, Technologia, Nowoczesny marketing, Segmentacja