

Sztuczna inteligencja jest wszechobecna w marketingu cyfrowym: Oto, co musisz wiedzieć
Ten zasób został opublikowany przez Drift
Sztuczna inteligencja to przyszłość. Nikt nie wie tego lepiej niż marketerzy. Jednak większość marketerów nie jest w stanie opisać tego aspektu szczegółowo. W naszym raporcie "Stan AI w marketingu w 2021 r." stwierdziliśmy, że 50% marketerów ocenia stopień swojego zrozumienia AI jako podstawowy, a 65% nadal znajduje się w fazie badań nad transformacją obejmującą wykorzystanie AI w marketingu.Nadszedł czas na demistyfikację AI i wyjaśnienie, jak i dlaczego AI będzie miała ogromny wpływ na przyszłość marketingu.Czytaj teraz, aby dowiedzieć się więcej.
Pobierz teraz
*wymagane pola
Żądając udostępnienia tego zasobu, akceptujesz nasze warunki użytkowania serwisu. Wszystkie dane są chronione naszą Polityką prywatności. Wszelkie dodatkowe pytania należy przesyłać na adres dataprotection@itcorporate. com.
Marketing cyfrowy, Automatyzacja marketingu, Content Marketing