Adobe
flow-image

Najlepsze z obu rynków: Pięć powodów, dla których warto wybrać platformę hybrydową obsługującą sprzedaż B2B i bezpośrednią sprzedaż konsumencką

Ten zasób został opublikowany przez Adobe

Współcześni konsumenci dokonują zakupów online częściej niż kiedykolwiek. W czerwcu 20201 r. handel cyfrowy wzrósł o 76% rok do roku, a wiele z tych zakupów dokonywanych jest bezpośrednio od producentów. Nie jest więc zaskoczeniem, że firmy B2B coraz liczniej wchodzą na rynek direct-to-consumer (D2C). Jest to zarówno nowe źródło dochodów, jak i świetny sposób na zrozumienie, jak ludzie korzystają z produktów firmy i jak można je ulepszyć.Zachodzi także sytuacja odwrotna: coraz więcej firm nastawionych na konsumenta wchodzi w handel w modelu B2B. W Stanach Zjednoczonych sprzedaż online w modelu B2B jest ponad dwukrotnie większa niż sprzedaż detaliczna online, a firmy typu business-to-consumer (B2C) chcą mieć w tym swój udział.W niniejszym e-booku przedstawiono pięć powodów, dla których warto wybrać platformę handlu hybrydowego, która łączy w sobie silne funkcje B2B i D2C.

Pobierz teraz

box-icon-download

*wymagane pola

Musisz wyrazić zgodą na warunki

Żądając udostępnienia tego zasobu, akceptujesz nasze warunki użytkowania serwisu. Wszystkie dane są chronione naszą Polityką prywatności. Wszelkie dodatkowe pytania należy przesyłać na adres dataprotection@itcorporate. com.

Powiązane kategorie B2B