Adobe
flow-image

Przewodnik eksperta IT po sztucznej inteligencji i zarządzaniu treścią.

Ten zasób został opublikowany przez Adobe

Ponad 60 procent dyrektorów ds. informatyki(CIO) twierdzi, że sztuczna inteligencja (AI) i uczenie maszynowe będą miały kluczowe znaczenie dla ich działalności w ciągu pięciu lat.  W miarę jak marki poszukują sposobów na wyróżnienie się wśród konkurencji, coraz więcej z nich sięga po funkcjonalności sztucznej inteligencji. Potrzebują jednak wskazówek, od czego zacząć i jak osiągnąć sukces. Jednym z najbardziej ekscytujących obszarów, na który AI już wywarła duży wpływ, jest zarządzanie treścią. Od spersonalizowanych treści i tagowania zasobów po produkcję treści i testy A/B — oto kilka największych szans dla zespołów IT, jeśli chodzi o sztuczną inteligencję i proces zarządzanie treścią

Pobierz teraz

box-icon-download

*wymagane pola

Musisz wyrazić zgodą na warunki

Żądając udostępnienia tego zasobu, akceptujesz nasze warunki użytkowania serwisu. Wszystkie dane są chronione naszą Polityką prywatności. Wszelkie dodatkowe pytania należy przesyłać na adres dataprotection@itcorporate. com.

Powiązane kategorie Technologia, Angażowanie klientów