

Przewodnik eksperta IT po sztucznej inteligencji i zarządzaniu treścią.
Ten zasób został opublikowany przez Adobe
Ponad 60 procent dyrektorów ds. informatyki(CIO) twierdzi, że sztuczna inteligencja (AI) i uczenie maszynowe będą miały kluczowe znaczenie dla ich działalności w ciągu pięciu lat. W miarę jak marki poszukują sposobów na wyróżnienie się wśród konkurencji, coraz więcej z nich sięga po funkcjonalności sztucznej inteligencji. Potrzebują jednak wskazówek, od czego zacząć i jak osiągnąć sukces. Jednym z najbardziej ekscytujących obszarów, na który AI już wywarła duży wpływ, jest zarządzanie treścią. Od spersonalizowanych treści i tagowania zasobów po produkcję treści i testy A/B — oto kilka największych szans dla zespołów IT, jeśli chodzi o sztuczną inteligencję i proces zarządzanie treścią
Pobierz teraz
*wymagane pola
Żądając udostępnienia tego zasobu, akceptujesz nasze warunki użytkowania serwisu. Wszystkie dane są chronione naszą Polityką prywatności. Wszelkie dodatkowe pytania należy przesyłać na adres dataprotection@itcorporate. com.
Więcej zasobów od Adobe

Najlepsze z obu rynków: Pięć powodów, dla których warto wybrać platformę hybrydową obsługującą sprzedaż B2B i bezpośrednią sprzedaż konsumencką

Podstawy progresywnych aplikacji sieciowych dla modernizujących się handlowców