

Jak zwiększyć zaangażowanie w prezentacje webinarowe dzięki marketingowi SMS
Ten zasób został opublikowany przez Act-On
Od pierwszego kwartału 2020 r. liczba webinariów B2B wzrosła o 162%, a liczba godzin obejrzanych treści przekroczyła 61 milionów. Ten szybki wzrost nie tylko doprowadził do "zmęczenia webinkarami", ale także spowodował przeciążenie skalą wyboru u osób rejestrujących się i uczestniczących w tych prezentacjach online. W tym środowisku marketerzy są zmuszeni do generowania zwiększonego zaangażowania w webinaria na rynku z klęską urodzaju. Przeczytaj teraz, aby lepiej zrozumieć, jak możesz zwiększyć zaangażowanie uczestników w udział w webinariach dzięki marketingowi SMS.
Pobierz teraz
*wymagane pola
Żądając udostępnienia tego zasobu, akceptujesz nasze warunki użytkowania serwisu. Wszystkie dane są chronione naszą Polityką prywatności. Wszelkie dodatkowe pytania należy przesyłać na adres dataprotection@itcorporate. com.
Marketing internetowy, Content Marketing, Marketing strategiczny, Design responsywny, Pomiar, Marketing wielokanałowy, Konwersja sieciowa