Act-On
flow-image

Jak zwiększyć zaangażowanie w prezentacje webinarowe dzięki marketingowi SMS

Ten zasób został opublikowany przez Act-On

Od pierwszego kwartału 2020 r. liczba webinariów B2B wzrosła o 162%, a liczba godzin obejrzanych treści przekroczyła 61 milionów. Ten szybki wzrost nie tylko doprowadził do "zmęczenia webinkarami", ale także spowodował przeciążenie skalą wyboru u osób rejestrujących się i uczestniczących w tych prezentacjach online. W tym środowisku marketerzy są zmuszeni do generowania zwiększonego zaangażowania w webinaria na rynku z klęską urodzaju. Przeczytaj teraz, aby lepiej zrozumieć, jak możesz zwiększyć zaangażowanie uczestników w udział w webinariach dzięki marketingowi SMS.

Pobierz teraz

box-icon-download

*wymagane pola

Musisz wyrazić zgodą na warunki

Żądając udostępnienia tego zasobu, akceptujesz nasze warunki użytkowania serwisu. Wszystkie dane są chronione naszą Polityką prywatności. Wszelkie dodatkowe pytania należy przesyłać na adres dataprotection@itcorporate. com.

Powiązane kategorie Marketing internetowy, Content Marketing, Marketing strategiczny, Design responsywny, Pomiar, Marketing wielokanałowy, Konwersja sieciowa