

Integracja danych pozyskanych w procesie automatyzacji marketingu wraz z CRM w celu zwiększenia wolumenu sprzedaży
Ten zasób został opublikowany przez Act-On
Każdego dnia potrzeby przeciętnego konsumenta w zakresie ochrony prywatności stają się coraz bardziej widoczne. Z każdym dniem największe firmy na świecie wykazują coraz większą troskę o zaspokojenie tych potrzeb. Jednocześnie dane pozostają jednym z najważniejszych aspektów udanego programu marketingowego i sprzedażowego dla każdej firmy.Wykorzystanie danych z automatyzacji marketingu w połączeniu z czystym i wydajnym systemem CRM pomoże firmie lepiej spełniać potrzeby klientów potencjalnych i faktycznych klientów oraz usprawnić proces sprzedaży.Czytaj teraz, aby dowiedzieć się więcej.
Pobierz teraz
*wymagane pola
Żądając udostępnienia tego zasobu, akceptujesz nasze warunki użytkowania serwisu. Wszystkie dane są chronione naszą Polityką prywatności. Wszelkie dodatkowe pytania należy przesyłać na adres dataprotection@itcorporate. com.
Oprogramowanie marketingowe, Strategia marketingowa, Marketing cyfrowy, Automatyzacja marketingu, Content Marketing, Marketing przychodzący