Salesmanago
flow-image

Kompletny przewodnik marketera po platformach danych klienta: dlaczego CDP będą nowymi CRM w post-pandemicznym, pozbawionym ciasteczek świecie

Ten zasób został opublikowany przez Salesmanago

Jak podaje McKinsey, 76% konsumentów trwale zmieniło swoje zachowania zakupowe (zmiana marki, racjonalizacja kosztów itp.) podczas pandemii. Na dodatek pojawia się era świata bez ciasteczek, a dane osób trzecich przestają być przydatne. W sytuacji, gdy marketerzy stają przed nowymi wyzwaniami związanymi z dostarczaniem spersonalizowanych doświadczeń klientom, systemy CRM nie zapewniają odpowiednich narzędzi do sprostania tym wyzwaniom.

Dowiedz się, dlaczego Customer Data Platforms są rozwiązaniem tego problemu.

Pobierz teraz

box-icon-download

*wymagane pola

Musisz wyrazić zgodą na warunki

Żądając udostępnienia tego zasobu, akceptujesz nasze warunki użytkowania serwisu. Wszystkie dane są chronione naszą Polityką prywatności. Wszelkie dodatkowe pytania należy przesyłać na adres dataprotection@itcorporate. com.