Salesmanago
flow-image

Prywatność klienta. Najbardziej znacząca więź z klientem, zbudowana na podstawie zero-party data.

Ten zasób został opublikowany przez Salesmanago

Dzisiejszy e-commerce stoi u progu wielkiej zmiany. 

Przyzwyczailiśmy się do postrzegania klientów przez pryzmat danych behawioralnych i innych dających się wywnioskować danych. Sama liczba odwiedzających, a także ograniczenia technologiczne sprawiały, że klienci byli anonimowi.

Ale tego już nie chcą klienci. Według Epsilon, 80% konsumentów jest bardziej skłonnych dokonać zakupu od marki, która zapewnia spersonalizowane doświadczenia. Obecne podejście oparte na połączeniu danych pozyskanych bezpośrednio i od stron trzecich nie jest już w stanie przynieść oczekiwanych rezultatów.

Pobierz teraz, aby odkryć najbardziej znaczącą więź z klientem, zbudowaną z zero-party data.

Pobierz teraz

box-icon-download

*wymagane pola

Musisz wyrazić zgodą na warunki

Żądając udostępnienia tego zasobu, akceptujesz nasze warunki użytkowania serwisu. Wszystkie dane są chronione naszą Polityką prywatności. Wszelkie dodatkowe pytania należy przesyłać na adres dataprotection@itcorporate. com.